Wonen is leven
 
 
80% van de klantvragen beantwoorden wij direct
Wat doet het KlantContactCentrum (KCC) precies? En hoe houden de medewerkers hun kennis op peil? In deze bijdrage geven wij een kijkje achter de schermen van ons KCC.

Het team van het KlantContactCentrum is u graag van dienst als u contact met Vidomes opneemt. Dat kan telefonisch, via een contactformulier of met een bericht via social media. Prettig om te weten: onze KCC-medewerkers zijn bij ons in dienst en werken alleen voor Vidomes. Dat doen zij vanuit ons hoofdkantoor in Delft.

Kennis bijhouden
Onze KCC-medewerkers krijgen uiteenlopende vragen. Daarom is het belangrijk om onze kennis en kunde goed bij te houden. Zo coachen we medewerkers samen met een communicatietrainer. We oefenen hoe we onze klanten het beste helpen en hoe we gesprekken prettig en met goed resultaat laten verlopen. Ook nemen we regelmatig toetsen af om te kijken of iedereen nog voldoende kennis heeft. Bijvoorbeeld over de jaarlijkse huuraanpassing.

Eerste aanspreekpunt
Het KlantContactCentrum is het eerste aanspreekpunt van Vidomes. Onze medewerkers beantwoorden 80% van alle klantvragen direct. Heeft u vragen? Stel ze gerust; we staan u graag te woord. Of we helpen u verder op weg en verbinden u door met een collega van Vidomes. Is de collega niet te bereiken? Dan maken wij een terugbelverzoek voor u.

Bellen, invullen, appen
Natuurlijk heeft u zelf de keuze hoe u contact opneemt met Vidomes. Zo kunt u ons bellen, een contactformulier invullen  op onze website of uw vraag stellen via Facebook en Twitter. Sinds kort kan dat ook via WhatsApp, ons nieuwste social mediakanaal.
  
@VidomesKCC
 
facebook.com/vidomes
www.vidomes.nl
088 – 845 66 00
 
Reageren naar aanleiding van deze nieuwsbrief? vidomesnieuwsbrief@vidomes.nl